ZADANIA ELEMENTÓW

System POWR-LOK (produkcja American Thornton”Axle Co. oraz Salisbury Transmission Ltd.). Stożkowy mecha­nizm różnicowy zamiast krzyżaka ma awie oddzielne, krzy­żujące się pod kątem prostym ośki satelitów. Zadania ele­mentów zapewniających zwiększone tarcie wewnętrzne spełniają stożkowe czasze oporowe współpracujące bezpo­średnio ze stożkowymi bieżniami kosza  lub poprzez sprzęgła wielotarczowe .Każda z osiek satelitów może się niezależnie od drugiej przekręcać lub  satelitów wykonane są jako krzywki o ściętych powierzch­niach dostosowanych do odpowiednich wnęk w swych gniaz­dach w koszu mechanizmu różnicowego.Jak długo samochód porusza się prostoliniowo, tak długo mechanizm różnicowy POWR-LOK identycznie jak zwykły stożkowy mechanizm różnicowy rozdziela dokładnie po – połowie moment obrotowy na oba koła pędne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)