WYELIMINOWANIE NIEDOGODNOŚCI

Niedogodność tę można wyeliminować przez zastosowanie kłowego sprzęgła blokującego mechanizm różnicowy, czyli np. sprzęgającego jedną z półosi z koszem mechanizmu różnicowego .  Tego rodzaju sprzęgła kłowe znajdują jednak tylko ograniczone zastosowanie, z uwagi na łatwość uszkodzenia półosi lub kół zębatych (w razie pozostawienia przez niedopatrzenie zablokowanego mechanizmu – różnicowego i zakręcanie pojazdem na’na­wierzchni o dużym współczynniku przyczepności). Walcowy mechanizm różnicowy różni się od stożkowego jedynie wykonaniem satelitów w postaci par kół walcowych .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)