WSPOMNIANE OPORY

Wspomniane opory tarcia są proporcjonalne do nacisku pary satelitów na czaszę oporową, czyli i do chwilowego momentu obrotowego, – oddawanego przez przekładnię główną. Stanowi to pod pewnymi względami istotną nie­dogodność, ponieważ podczas zakręcania rozpędzanego samochodu (duże obciążenie silnika) mechanizm różnicowy POWR-LOK usiłując utrzymać jednakowe prędkości obro­towe kół pędnych powoduje ich poślizg względem nawierzch­ni, a więc i wzmożone zużycie ogumienia.System TRAC-AIDE (produkcja Eaton Manufacturing Co. oraz E. N. V. Co. Ltd.). Stożkowy mechanizm różnicowy o      dwóch satelitach jest wyposażony w dwa sprzęgła wielo- tarczowe, osadzone pomiędzy oporowymi powierzchniami kół koronowych i członów kosza .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)