UKŁADY KINETYCZNE

Układy kinematyczne hydro-mechanicznych mostów napę­dowych są na ogół bardzo proste. Obok układów „przekład­nia hydrokinetyczna i dwustopniowa skrzynka prze­kładniowa” często wykorzystuje się układ dwustrumieniowej przekładni hydrokinetyczno-pląnetarnej, aby podwyższyć sprawność przekazywania napędu w przeciętnych warunkach ruchu pojazdu. Rozmieszczenie elementów hydro-mecha- nicznego mostu napędowego wynika głównie z dążności do zapewnienia jak największej zwartości jego konstrukcji, przy czym z reguły stopniową skrzynkę przekładniową wbudowuje się po jednej stronie, a przekładnię hydrokine- tyczną po drugiej stronie właściwego mostu napędowego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)