UKŁAD MOSTU NAPĘDOWEGO

W razie zależnego zawie-szenia kół pochwa mostu napędowego jest sztywna i spełnia zadania belki nośnej. Niekiedy sztywna oś zapewnia zależne zawieszenie pędnych kół napędowych za pośrednictwem wałków zaopatrzonych w przeguby (system DE DION). Jeżeli koła pędne są zawieszone niezależnie, tylny most napędowy może mieć układ.Środkowy kąt łuku mierzony w osi wału jest równy U®. Maksymalny moment obrotowy przekazywany przez wał wynosi 18,4 mkG. Wał wykonany jest jako pręt ze stali SAE 8660, obrabiany cieplnie oraz przez kulowanie i zaopatrzony w antykorozyjną powłokę ochronną. Podczas przekazywania napędu wał podlega za­równo zginaniu, jak i skręcaniu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)