TYPOWY PRZEGUB

Typowy przegub ogniwowy składa się z dwóch piast z łapami, w których osadzone są w układzie równoległym gumowe elementy sprężyste, pracujące według zasady ŚILENTBLOC. Elementy gumowe obu piast są na przemian połączone pa­rami przy użyciu sworzni oraz sztywnych ogniw. Zastoso­wanie kulistych elementów, gumowych w przegubie ogni­wowym  zapewnia zwartość konstrukcji oraz duży zakres wychylania. wałów. Cenną zaletą przegubu ogniowego jest to, że umo­żliwia on stosunkowo zna­czne równoległe przesunię­cia połączonych przez niego wałów .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)