SYTUACJA MECHANIZMU

W takiej sytuacji mechanizm różnicowy ogranicza również dość sku­tecznie poślizg poszczególnych kół, a więc zapobiega wzmo­żonemu zużyciu ich ogumienia.Stosowanie mechanizmu różnicowego jest ponadto konieczne z uwagi na częste różnice promieni tocznych kół napędo­wych, np. wskutek różnic ciśnienia powietrza w ogumieniu, niedokładności wykonania opon lub odmiennej rzeźby czy niejednakowego zużycia bieżników opon.Rodzaje mechanizmów różnicowych. Wprawdzie mechanizm różnicowy jest urządzeniem koniecznym, ale jednocześnie i dość kłopotliwym, gdy chodzi o własności ruchowe samo­chodu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)