STOŻKOWY MECHANIZM W SYSTEMIE

System SPIN-RESISTANT (produkcja Borg-Warner Ltd.). Stożkowy mechanizm różnicowy o dwóch satelitach jest wyposażony w rozpieracz sprężynowy, który dociska koła koronowe poprzez ich czasze oporowe do stożkowych bieżni koła . Czasze oporowe są podobnie jak koła koronowe osadzone na wielowypustach osi. Podczas przenoszenia napędu przez mechanizm różnicowy satelity usi­łując rozsunąć koła koronowe dodatkowo dociskają czasze oporowe do stożkowych bieżni kosza, dzięki czemu opory tarcia przeciwstawiające się poślizgowi czaszy oporowej względem kosza są proporcjonalne do momentu obrotowego, oddawanego przez przekładnię główną. Mechanizm różni­cowy SPIN-RESISTANT działa identycznie jak mecha­nizm POWR-LOK (lub TRAC-AIDE).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)