PODWÓJNA PRZEKŁADNIA GŁÓWNA

Podwójna przekładnia główna składa się z dwóch prostych przekładni zębatych, uczestniczących szeregowo w przeka­zywaniu napędu od wału napędowego na mechanizm różni­cowy mostu. Przełożenie podwójnej przekładni głównej jest iloczynem przełożeń jej przekładni składowych, dzięki czemu łatwo uzyskuje się duże przełożenie zwalniające przy użyciu stosunkowo niewielkich kół zębatych. Należy pod­kreślić, że każda podwójna przekładnia główna jest prze­kładnią jednostopniową, ponieważ zapewnia wyłącznie jedno stałe przełożenie zwalniające.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)