NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKANE

Najczęściej spotyka się podwójne przekładnie główne, w których przekładnia stożkowa odbiera napęd-od wału napędowego i poprzez przekładnię walcową oddaje napęd na mechanizm różnicowy . Natomiast podwójne przekładnie główne o wejściowych przekładniach walcowych stosuje się o wiele rzadziej, ponieważ wówczas konieczne są koła talerzowe o dość dużych średnicach .Niekiedy zadania przekładni walcowej w podwójnej prze­kładni głównej spełnia przekładnia planetarna, pracująca jako’wejściowa  lub pośrednia. Wykonanie takie zapewnia dużą zwartość konstrukcji, lecz jest kosztowne, z uwagi na znaczną liczbę kół zębatych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)