MOŻLIWOŚCI KONSTRUKCJI

Konstrukcja taka umożliwia ustawianie się pod kątem wałów w dowolnej płaszczyźnie. Kąt wychylenia wału napędzanego do 50°. Ponieważ w przegubie TRACTA współpracują ze sobą stosunkowo duże płaskie powierzchnie, naciski pomiędzy nimi są stosunkowo małe. Pomimo to przeguby TRACTA podlegają dość intensywnemu zużyciu wskutek ścierania    i w związku z tym są wypierane przez przeguby kulowe.Przegub GARRINGTON składa się z dwóch identycznych wałów wielowypustowych zakończonych od­kutymi szczękami, pomiędzy którymi znajdują się dwie pary kształtowych ślizgaczy prowadzonych przez cztery półcylindryczne wnęki ź wcięciami w środku, wyfrezowane w każdej szczęce. Ślizgacze zabezpieczone są przed wypad­nięciem spomiędzy szczęk za pomocą zacisków z drutu sprę­żynowego. Kąt wychylenia wału napędzanego do 35°.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)