ŁATWOŚĆ DOSTOSOWANIA

Łatwość dostosowywania się do wszelkich wzajemnych przesunięć łączonych zespołów napędowych,  pełne wyrównoważenie statyczne i dynamiczne,  wysoka dopuszczalna prędkość obrotowa, o około 50% wyższa niż prędkość wirowania w przypadku, kiedy sil­nik pracuje z dopuszczalną szybkobieżnością, a przeło­żenie w układzie napędowym jest najmniejsze,  prostota obsługi i możliwie długie okresy międzyprzeglądowe.Wały napędowe są wykonywane zwykłe z cienkościennych ciągnionych rur bez szwu ze stali węgłowych (C — 0,2… …0,4%). Rury takie powinny spełniać ściśle określone wymagania odnośnie dokładności wymiarów geometrycz­nych, grubości ścianek, współosiowości przekrojów, prosto­linijności osi wału 1 inne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)