KRZYWICOWY MECHANIZM

Krzywicowy mechanizm różnicowy — promieniowy ma obudowę z dwóch członów, pomiędzy którymi zaciśnięte jest koło talerzowe przekładni głównej . Pierście­niowy człon obudowy ma wystający pierścień – tzw.koszyk — zaopatrzony we wnęki na kamienie, które mogą swobo­dnie przesuwać się promieniowo.Lewa półoś połączona jest z piastą mechanizmu różnico­wego poprzez wielowypusty. Zewnętrzna ścianka piasty jest wykonana jako kształtowa bieżnia z krzywkami zew­nętrznymi o odpowiednio dobranym zarysie. Półos prawa jest połączona poprzez wielowypusty z bębnem mechanizmu różnicowego, którego wewnętrzna ścianka stanowi kształ­tową bieżnię z krzywkami wewnętrznymi o odpowiednio dobranym zarysie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)