KOSZ MECHANIZMU

Do kosza me­chanizmu różnicowego przymocowane jest śrubami koło talerzowe przekładni głównej. Wraz z kołem talerzowym obraca się kosz mechanizmu różnicowego, a tym samym I zamocowane w nim wałki satelitów.Wadą walcowego mechanizmu różnicowego jest duża liczba satelitów, co komplikuje konstrukcję i zwiększa ciężar mostu napędowego.Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym.Do mechanizmów różnicowych o zwiększonym wewnętrznym tarciu zalicza się:  mechanizm różnicowy, w którym zachowano zasadnicze elementy zwykłego mechanizmu różnicowego, a zwięk­szone tarcie uzyskano przez zastosowanie elementów ciernych,mechanizmy różnicowe o specjalnej budowie, np. krzyw­kowe lub ślimakowe.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)