DWA BĘBNY

Przegub LAYCOCK składa się z dwóch bębnów współśrod- kowych, połączonych przez przyklejony do nich pierścień gumowy. Bębny wiąże się przy użyciu śrub z kołnierzami łub łapami piast nasadzonych na końce łączo­nych wałów. Pierścień gumowy podlega w zasadzie tylko naprężeniom ścinającym, ponieważ podczas składania prze­gubu nadaje się mu znaczne wstępne naprężenia ściskające. W razie dużego odchylenia wałów przegub LAYCOCK sto­suje się wraz ze sztywnym przegubem krzyżakowym.Przegub ogniwowy wyróżnia się zastosowaniem pośrednich elementów wiążących, tzw. ogniw sztywnych lub elastycz­nych, które mają dość dużą swobodę wykonywania ruchów w określonych płaszczyznach lub przestrzennych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji! Zapraszam wszystkich pasjonatów czterech kółek do dyskusji w komentarzach i aktywnego śledzenia bloga!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)